EndemolShine, Storytel en RTL lanceren luisterboek ‘Kwaad Bloed’ geschreven en ingesproken door GTST-personage Janine Elschot

Fictie en werkelijkheid versmelten bij Nederlands langstlopende soapserie   EndemolShine Nederland, Storytel en RTL introduceren een unieke branded content samenwerking rond Nederlands langstlopende soapserie ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’. GTST-personage Janine Elschot schrijft en lanceert in GTST  het boek ‘Kwaad Bloed’. Het blijft deze keer niet bij fictie. Fans van de serie kunnen het boek vanaf…

Lees verder

edivisie trapt derde seizoen af met nieuwe competitieopzet

Het derde seizoen van de edivisie start op dinsdag 13 november. In een vernieuwde competitieopzet gaan esporters van de 18 Eredivisieclubs strijden om het Nederlands kampioenschap in FIFA 19 Ultimate Team. Met een nieuwe opzet en een nog sterker deelnemersveld trapt de edivisie opnieuw een veelbelovend seizoen af. De edivisie is ook dit seizoen te…

Lees verder

EndemolShine Beyond Nederland produceert online videocontent voor KLM

Voor de multimediale campagne ‘Europa Onontdekt’ van KLM Nederland gaat het online video label Beyond van EndemolShine Nederland de videocontent produceren. Het productieteam reist voor het video format – waarvan Krista Arriëns (documentaire maakster en tv-presentatrice van o.a. BNNVARA’s RamBam) het gezicht is – af naar in totaal zestien bekende en minder bekende Europese steden.…

Lees verder

NGO Mama Cash winnaar Engage the Future

EndemolShine Beyond deelt expertise en produceert winnende campagne ‘My Body Is Mine’ De Nederlandse NGO Mama Cash, die vrouwen, meiden en transgenders ondersteunt die opkomen voor hun rechten om aan een rechtvaardigere wereld te werken, is met hun campagne ‘My Body Is Mine’ uitgeroepen tot winnaar van Engage the Future. Dat is gisteravond bekend gemaakt…

Lees verder