Gisteravond was het weer zover: de uitreiking van de Hashtag Awards. Een avond waarop de mooiste, creatiefste en meest spraakmakende online content van het afgelopen jaar wordt bekroond. EndemolShine Nederland viel een paar weken geleden al dik met de neus in de boter toen de nominaties bekend werden gemaakt: in maar liefst zes (!) van de twaalf categorieën schitterde een programma, film of concept van onze komaf. Tijdens het gala in Studio De Hallen werd op maandagavond bekend gemaakt welke prijzen wij daadwerkelijk mee naar huis mochten nemen. En dat hebben we geweten! De innovatieve online comedy slasher ‘House of No Limits’ in samenwerking met Samsung en T-Mobile, kreeg van de jury maar liefst twee awards: Beste Online Video en Beste Branded Video. Daarnaast sleepte het online gamingplatform ‘Legends of Gaming’ voor de derde keer op een rij de award voor Beste Gaming Video binnen. Uiteraard zijn we enorm trots op de teams die het afgelopen jaar keihard hebben gewerkt om deze projecten te realiseren en daarbij steeds de grenzen van online content wisten te verleggen.

Frank de Wit, Gedelegeerd Producent EndemolShine Nederland: “Zowel ons online gameformat Legends of Gaming als onze slasher comedy House of No Limits zijn samenwerkingen waarmee we voor de merken KPN, T-Mobile en Samsung content hebben gecreëerd en geproduceerd die doelgroepen bereiken op een manier die past bij deze tijd. Naast de miljoenen kijkers en significante positieve stijging op merkvoorkeur en merkoverweging voor alle betrokken brands, zien wij het als een groot compliment dat deze titels door een professionele vakjury zijn bekroond met een award. Een mooie afsluiting van het jaar. ” Bekijk hieronder de video’s die in de prijzen zijn gevallen.

Please accept statistics, marketing cookies to view this content.